Wczytuję dane...
Regulamin Sklepu

REGULAMIN SPRZEDAWCY:

 

1. Użytkownik w momencie składania oferty akceptuję niżej zawarty regulamin sprzedaży, co wiąże się z jego przestrzeganiem.

2. Wszelkie niestosowanie się do naszego regulaminu grozi odstąpieniem przez nas transakcji kupna-sprzedaży.

3. Pytania odnośnie wystawianego towaru na naszym sklepie prosimy kierować bezpośredni przez kontakt telefoniczny 530506123 lub formę e-mail margobizuteria1@gmail.com

4. Obowiązkiem kupującego jest potwierdzenie zakupu towaru przez opcję „Wybranie Opcji Dostawy". W owym formularzu należy podać poprawne dane, numer kontaktowy oraz wszystkie inne ważne szczegóły.

5. Za źle podane dane do wysyłki oraz inne szczegóły związane z kupionym towarem nie bierzemy odpowiedzialności. Odpowiedzialność ponosi kupujący.

6. Przyjmujemy wpłaty na konto bankowe mBank 77 1140 2004 0000 3702 7562 2970 . oraz za posrednictwem płatnosci "Dotpay"

7. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia towaru związane z winą przewoźnika.

8. Uszkodzenia towaru należy zgłaszać bezpośrednio przy doręczeniu w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej telefonicznie oraz obowiązkiem kupującego jest sporządzenie protokołu szkodowego.

9. Towar kupiony na naszym sklepie można zwracać zgodnie z regulaminem sklepu do 14 dni od daty otrzymania przesylki.

10. Wszystkie koszty związane ze zwrotami towaru ponosi kupujący. My zwracamy jedynie należności za kupiony przedmiot na naszej aukcji, a koszt przesyłki pokrywa kupujący w obie strony.

11. Rabaty od wartości zakupów przyznawane są automatycznie dla klientów zalogowanych, proszę pamiętać że rabaty się nie Sumują!

12.A co z rabatem w razie zwrotu części produktów?

Bardzo często skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy przełoży się na utratę rabatów uzyskanych przez klienta na etapie zakupów. Co ma zrobić sprzedawca, jeżeli następuje zwrot jednego towaru ? W przypadku kiedy zwrot części towarów spowoduje, że próg kwotowy do uzyskania rabatu nie zostanie osiągnięty, konsument musi liczyć się z utratą przyznanego wcześniej rabatu.

Masz pytania na temat zwrotów oraz reklamacji kliknij link poniżej:

Zwrot Towarów

 

PRZESYLKI SA WYSYLANE ZA POSREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ ORAZ FIRMY KURIERSKIEJ DHL